Taggar

, , , ,

Godmorgon kära läsare och välkomna till Påskveckans första tävling! Pürminerals är första märket som ni får möta och det är inga dåliga priser alls! Ni tävlar om två paket med vardera tre produkter i; mascaran Big Look, Château Kisses läppglans och Château Cheeks som är rouge. Mascarans har funnits i sortimentet sedan tidigare men har fått ett nytt namn (tidigare Big Blink), läppglans och rouge har precis landat i butik.

I tisdags var jag på ett lunchevent som Kraft anordnade där just dessa produkter i Château-serien presenterades och jag har inte ens hunnit packa upp mina prover, rykande färskt alltså!

Vem vill inte ha fräscha produkter med fina vårdande ingredienser som är snälla mot huden? Château-produkterna är bl.a. berikade med resveratrol som finns i skalet på röda druvor. Druvorna till Pürminerals produkter skördas exklusivt för Pür i det franska vindistriktet Bordeaux. Resveratrol är en antioxidant som verkar antiinflammatoriskt, reducerar fina linjer och ska öka cellernas livslängd. 

Här är paketen som tävlas ut:

Mascara Big Look, Château Cheeks Cream Blush "Flirt" och Château Kisses "Foxy".

Mascara Big Look, Château Cheeks Cream Blush ”Flirt” och Château Kisses ”Foxy”.

Mascara Big Look, Château Cheeks Powder Blush "Tease" och Château Kisses "Lovestruck".

Mascara Big Look, Château Cheeks Powder Blush ”Tease” och Château Kisses ”Lovestruck”.

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

För att delta i tävlingen ska du göra följande:

1. Ta reda på hur många nyanser som Château Kisses läppglans finns i, lämna ditt svar i kommentarfältet här nedan. Glöm inte att lämna namn och en giltig epostadress så att jag kan kontakta dig om du vinner.

2. Dela det här inlägget på Facebook.

Tävlingen är öppen för boende i Sverige eller med möjlighet att ta emot post i Sverige. Ett bidrag per person. Tävlingen är öppen till 21 april kl. 23.59 och vinnaren väljs av mig efter påsk. Vinnaren har sedan 48h på sig att maila tillbaka till mig för att lämna sin postadress. Om ingen återkoppling ges väljer jag en ny vinnare.