Taggar

, , ,

Jag tycker att vi river av en tävling såhär en måndag morgon och första dagen på påsklovet, eller vad säger ni?

I dagens tävling hittar ni ett paket med två Paint pots från Ciaté och deras nyligen lanserade nagellackremover Chocolate Scented Nail Polish Remover i doften Mint. Lacken som ingår i paketet är ljust lila Spinning Teacup och mörkt rosa vårnyheten Knickerbocker Glory.

Ciaté är ett starkt märke och känt för god kvalitet, fina kulörer och roliga kollektioner. Företaget vill gärna vara trendsättare, ligga steget före och inte följa andra. Vill du köpa Ciaté online kan du kika in till eleven.se.

Ciaté Chocolate Scented Nail Polish Remover, Spinning Teacup och Knickerbocker Glory

Ciaté Chocolate Scented Nail Polish Remover, Spinning Teacup och Knickerbocker Glory

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

För att delta i tävlingen:

1. Berätta för mig vilket ditt absoluta favoritlack är, samt en liten motivering om varför just du ska få upptäcka Ciatés storhet. Lämna ditt svar i kommentarsfältet nedan tillsammans med ditt namn och en giltig epostadress.

2. Gilla Skincare by Malin R på Facebook och dela tävlingen via Facebook.

Tävlingen är öppen för boende i Sverige eller med möjlighet att ta emot post i Sverige. Ett bidrag per person. Tävlingen är öppen till 21 april kl. 23.59 och vinnaren väljs av mig och kontaktas efter påsk. Vinnaren har sedan 48h på sig att maila tillbaka till mig för att lämna sin postadress. Om ingen återkoppling ges väljer jag en ny vinnare.