Etiketter

, , , , ,

I den här tävlingen ser ni mina favoriter från IDUN Minerals!

IDUN Minerals

IDUN Minerals

Den bruna mascaran Silfr Brown är min vardagsmascara, när jag ska iväg till förskolan eller en runda på ICA, den sätter lite färg, separerar fransarna är helt ”lagom” för att göra en lätt markering.
Ögonskuggan och highlightern Fjällsippa har blivit en stor favorit till både vardag och fest. Jag använder den som bas på ögonlocket, som highlighter på kindbenen, näsryggen, ögonvrån, lite varstans i ansiktet som behöver piffas till och ljusas upp lite.
Sist ut är läppstiftet Björnbär, som jag älskar den här nyansen! Mörk, mystiskt bärig björnbärston och så snygg!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

För att delta i tävlingen:

1. Fråga: Vem var Idun? Lämna ditt svar i kommentarsfältet nedan tillsammans med ditt namn och en giltig epostadress. Motivera också kort varför just du ska vinna det här kitet.

2. Dela tävlingen på Facebook.

Tävlingen är öppen för boende i Sverige eller med möjlighet att ta emot post i Sverige. Ett bidrag per person. Tävlingen är öppen till 21 april kl. 23.59 och vinnaren väljs av mig efter påsk. Vinnaren har sedan 48h på sig att maila tillbaka till mig för att lämna sin postadress. Om ingen återkoppling ges väljer jag en ny vinnare. 

