Taggar

, , , ,

Yvonne Ryding

Yvonne Ryding

Sista tävlingen ut bland påsktävlingarna är hudvårdsprodukter från Yvonne Ryding. För mig är Yvonne Ryding lite av en ikon sedan barndomen. I mitt flickrum hängde posters på denna vackra svenska som blev Miss Universum, jag ville ha en likadan tiara!

Yvonne Ryding är fortfarande en ikon, en av de kvinnor som jag gärna hade sett ut som. (andra kvinnor är tex Emma Wiklund, Lena Olin, Izabella Scorupco). Deras skönhetshemligheter vet jag inte mycket om, men mina egna tips för att åldras graciöst är en kombination av kost, motion och anpasssad hudvård.

Produkterna från Yvonne Ryding är utvecklade med naturen i åtanke och att använda naturliga och ekologiska ingredienser så långt det är möjligt. De innehåller också rätt mängd aktiva ämnen för att ge effekt samt att de har samma pH som huden (5,5) för att inte vara irriterande. Yvonne Rydings produkter är också helt utan mineraloljor, konserveringsämnen, alkohol, och har en nätt doft som ska vara antiallergen.

Är du sugen på att testa? Just nu tävlar jag ut ett paket med dagkräm, nattkräm och ögongel från YR A Beautiful Idea, som varumärket heter!

 

YR - A beautiful idea

YR – A beautiful idea

Tävlingen är avslutad!

För att delta:

1. Vilket år vann Yvonne Ryding Miss Universum? Ge ditt svar i kommentarsfältet nedan och skriv också ditt bästa skönhetstips! Glöm inte att ange ditt namn och en giltig epostadress.

2. Gilla bloggens sida på Facebook, samt dela tävlingsinlägget på Facebook.

Tävlingen är öppen för boende i Sverige eller med möjlighet att ta emot post i Sverige. Ett bidrag per person. Tävlingen är öppen till 24 april kl. 23.59 och de två vinnarna väljs av mig och kontaktas dagarna efter tävlingen avslutats. Vinnarna har sedan 48h på sig att maila tillbaka till mig för att lämna sin postadress. Om ingen återkoppling ges väljer jag nya vinnare.

Lycka till!