Taggar

,

Glossybox Mors dag 2014

Glossybox Mors dag 2014

Sista söndagen i maj, i år den 25:e, är det Mors dag. Precis som förra året kommer Glossybox med en särskild limited edition-box just för detta tillfälle. Produkterna som hålls hemliga än så länge är handplockade av Britta Fleck (Vice VD för Global Brand Relations på Glossybox) som själv är tvåbarnsmamma och tror att boxen kommer att uppskattas av mammor i alla åldrar och innehåller en ”stor portion kärlek och omtanke”.

Boxen kostar 269kr för er som är prenumeranter sedan tidigare och 299kr för er som endast vill beställa den här boxen, till er själva eller kanske ge bort i present? Värdet är över 1000kr.

Jag köpte en box förra året, och om jag ska vara helt ärlig minns jag inte riktigt vad den innehöll. Inte mer än MONU Recovery Balm som jag älskade!

Boxen finns till försäljning från och med på måndag den 28:e april via Glossybox hemsida. Vad säger ni? Sugna? Jag blir!