Taggar

, , ,

Kollektionerna från Essie slutar aldrig att imponera på mig. Jag blir lika glad varje gång det släpps en ny kollektion. Essie känns nytänkande, bold och intressant!

Essie Spring Collection 2014

Essie Spring Collection 2014

Vårens kollektion är inget undantag! För oss lacknördar som sitter och tittar och vrider flaskor i timmar finns här flera fina lack. Favoriterna blev direkt klara hallonröda Style hunter, smutsigt lavendelgrå Truth or flare och sötpastelligt mintgröna Fashion playground som även har lite skimmer i sig.

Essie Spring Collection 2014 från vänster: Style hunter, Hide & go chic, Fashion playground, Truth or flare, Spin the bottle och Romper room.

Essie Spring Collection 2014 från vänster: Style hunter, Hide & go chic, Fashion playground, Truth or flare, Spin the bottle och Romper room.

Essie Spring Collection 2014 från vänster: Style hunter, Hide & go chic och Fashion playground.

Essie Spring Collection 2014 från vänster: Style hunter, Hide & go chic och Fashion playground.

Essie Spring Collection 2014 från vänster: Truth or flare, Spin the bottle och Romper room.

Essie Spring Collection 2014 från vänster: Truth or flare, Spin the bottle och Romper room.

Nedan manikyrer har jag lyckats göra med hjälp av min kära syster, tack Malena för att du stod ut i nagellacksångorna en hel dag!

Hide & go chic, classy blått, gillar massor!

Hide & go chic, classy blått, gillar massor!

Romper room imponerar inte mycket mig, rosa liksom.

Romper room imponerar inte mycket mig, rosa liksom.

Spin the bottle skulle jag beskriva som "sammetsnude" och vackert smutsida lavendelgrå Truth or flare.

Spin the bottle skulle jag beskriva som ”sammetsnude” till syrrans ljusa hudton och vackert smutsida lavendelgrå Truth or flare.

Style hunter skriker hallonröd, tjusigt!

Style hunter skriker hallonröd, tjusigt!

Pastellmintiga Fashion playground ser ut som päronglass och har lite skimmer i sig. Vackert som få!

Pastellmintiga Fashion playground ser ut som päronglass och har lite skimmer i sig. Vackert som få!

Har ni testat något från kollektionen? Nagellacken finns att köpa i butik nu och kostar cirka 129kr.