Etiketter

, ,

Jag börjar med att säga så här: du behöver den här skrubben! The Body Shop Blueberry Body Scrub-Gelee är en gelskrubb som både skrubbar och mjukgör huden. Skrubben är en härligt blålila gelé med perfekt mängd korn som är lätta att skrubba och massera huden med. Det känns som om skrubben både innehåller lite grövre korn samt ett finare ”puder” som nästan slipar huden babylen.

Det är svårt att beskriva doften, vad doftar blåbär? Friskt, bärigt, lite syrligt. Gillar skrubben! Jag har använt upp nästintill varje litet korn och det är nästan med tårar i ögonen som jag nu lägger burken i plaståtervinningen. Jag gillar den såpass mycket att jag skulle vilja köpa den i femlitersdunk med pump. 

The Body Shop Blueberry Body Scrub-Gelee

The Body Shop Blueberry Body Scrub-Gelee

The Body Shop Blueberry Body Scrub-Gelee kom i ett utskick tidigare i år och är en Limited Edition, den säljs så länge det finns produkter kvar men det sker ingen nyproduktion. Jag kikade in i deras webbshop och den går fortfarande att beställa där. En burk på 200ml kostar 195kr.

 

