Taggar

, , ,

LAINO CC Cream Radiance Perfector kom i ett utskick i mitten av april. Den fick ligga kvar i kartongen ett tag för jag misstänkte att nyansen skulle vara för mörk för mig.

LAINO CC Cream Radiance Perfector

LAINO CC Cream Radiance Perfector

LAINO CC Cream Radiance Perfector ska ge fukt, matta ner, jämna ut hudtonen, ge naturlig lyster och skydd från yttre angrepp*. Den har SPF 30, ska passa känslig hud och alla hudtoner. Jag tror inte den kommer passa de allra ljusaste som är nästintill vita i huden.

LAINO CC Cream Radiance Perfector

LAINO CC Cream Radiance Perfector

Jag upplever den som väldigt återfuktande, ger lätt korrigering av hudtonen och naturlig lyster. Jag hade önskat att den var aningens ljusare, samt att den drog mer åt gult. Jag får tyvärr en lite ”smutsig” ton i ansiktet.

LAINO CC Cream Radiance Perfector finns att köpa hos tex lyko.se och hos dem kostar krämen 225kr.

*Yttre angrepp låter lite allvarligare än vad det är, jag väntar ingen alien attack, utan jag menar luftföroreningar, UV-strålning, AC, väder vind och allt annat som dagligen möter huden i ansiktet.