Taggar

, ,

Förra veckan fick jag inbjudan till invigningen av Apoliva Makeup Studio som finns i Mood Stockholm. Nu hade jag gärna varit på plats, och gärna på alla andra event som jag blir inbjuden till. Men när resan totalt ligger på 120mil t/r samt hotellövernattning så får man välja sparsamt.

Jag är i alla fall jätteglad att det dök upp prover från makeup som släpps nu till vår och sommar 2014. På så sätt kan även en lantis vara skönhetsbloggare och ta del av nyheter som presenteras. Det uppskattas väldigt mycket, inte bara av mig utan fler som bor en bit från Stockholm!

Apoliva Limited Edition S/S 2014:

Apoliva makeup vår- och sommarnyheter 2014.

Apoliva makeup vår- och sommarnyheter 2014.

Apoliva ögonskuggor från vänster: Sorbet, Mint och Fudge.

Apoliva ögonskuggor från vänster: Sorbet, Mint och Fudge.

Ögonskuggorna från vänster: Sorbet, Mint och Fudge.

Ögonskuggorna från vänster: Sorbet, Mint och Fudge.

Den mintgröna är en favorit, pastell! Den är också lite duokrom/metallisk och skimrar tjusigt!

Apoliva läppglans uppifrån: Champagne, Cassis och Rosé.

Apoliva läppglans uppifrån: Champagne, Cassis och Rosé.

När jag öppnar hylsan med läppglans förväntar jag mig en halvunken vaniljdoft men möts av absolut ingenting. Förvånande, överraskande och tacksamt skulle jag vilja säga. Parfymfria produkter passar alla, det gillar vi!

Jag har inte fotograferat mascaran, det är en svart volymmascara med de nu så populära plastborstarna. Jag är lite småanti mot dessa, det gör så fasansfullt ont att sticka dem i ögonen. Jag att man inte ska göra det, men det händer ju den bästa nu och då.

Vad säger ni? Finns det några fina färger? För er som har möjlighet att besöka Mood Stockholm ska göra det innan 8 juni då makeupstudion stänger igen. För 150kr får ni en makeup lagd och då ingår en produkt.