Taggar

,

I ett litet pyttekyffe i Gallerian (Stockholm) finner man NYX. Det är kanske 2 kvadratmeter laddat med makeup i allehanda färger och utförande. Jag var där för några veckor sedan (efter världslanseringen av Nordic Collection by OPI) tillsammans med tre fina skönhetsbloggare, Lipgloss Bitch-Helena, SaintBella Beauty och Venus Vanity-Veronica. Man kan säga såhär: det får inte plats fyra skönhetsbloggare på den ytan, vi fick shoppa i lag!

Det som fick mest uppmärksamhet var det läppstift som butiksbiträdet hade. Überläckert rosa på gränsen till lite lila. Jag måste ha! Jag investerade dessutom i en läppenna, något jag aldrig gör annars. Lat skulle jag nog kalla det. Men här är dem i alla fall:

NYX Lipliner 835 Pinky och Matte lipstick Sweet pink.

NYX Lipliner 835 Pinky och Matte lipstick Sweet pink.

Jag minns tyvärr inte priset på dem, men NYA har bra och överkomliga priser på hela sitt sortiment. Om ni följer mig på instagram så har ni säkert sett att jag visat upp läppstiftet där tidigare, men för den nyfikne kör vi en repris här!

NYX Matte lipstick i färgen Sweet pink.

NYX Matte lipstick i färgen Sweet pink.