Etiketter

, , ,

Sommarens roligaste mascara heter L’Oréal Mega Volume Miss Manga i den kulörta kulören Electrical Blue. Färgen är verkligen elektrisk, på gränsen till självlysande och piggar upp vilken fest som helst!

L'Oréal Mega Volume Miss Manga

L’Oréal Mega Volume Miss Manga

Jag upplever den som raka motsatsen till föregångaren som kom i höstas. Även om jag fortfarande tycker att det flexibla skaftet till borsten fortfarande inte bidrar direkt så är den inte till besvär i alla fall. Jag gillar att det går att arbeta med själva formulan och att den inte torkar för fort. Jag kan lätt lägga på flera lager för tjocka volymfransar som ändå ser aningens definierade ut.

L'Oréal Mega Volume Miss Manga

L’Oréal Mega Volume Miss Manga

Gillar ni färgade mascaror? I do! Oftast använder jag dem när jag inte orkar göra annan makeup, färg och frans på samma gång!

Rek. pris 139:- och finns på sedvanliga ställen som säljer L’Oréal. Mascaran ingår i sommarens Limited Edition-kollektion som även har kulörta ögonpennor och ett blått lack med struktur.

 

 

 

