Taggar

, ,

Ett av de första lacken som testades ur den magiskt fina kollektionen Coca-Coca Collection by OPI blev Orange you stylish! Jag är långt från en orange person som bär orange till höger och vänster. Det är faktiskt en färg som jag inte kan förlika mig med alls. Men denna: jag bara älskar! Kanske har jag hittat ”min” orange nyans, eller så tycker jag bara om Fanta tillräckligt mycket.

Orange you stylish! är såklart Fanta apelsins alldeles egna nagellack. Väldigt tjusigt måste jag säga, lättlackat och täckte fint på två lager. Jag är nu inne på dag två (nära rekord med mina dåliga naglar) och det finns inte tillstymmelse till att chippa. Man kan se att lacket har börjat att mattas av lite ute på tippen, helt naturligt slitage, men lacket är helt och intakt i övrigt.

Kanske har mina naglar kommit i lite bättre kondition, kanske är det ett überbra nagellack? Vem vet!

Orange you stylish! från Coca-Cola Collection by OPI - i solljus.

Orange you stylish! från Coca-Cola Collection by OPI – i solljus.

Orange you stylish! från Coca-Cola Collection by OPI - i skugga.

Orange you stylish! från Coca-Cola Collection by OPI – i skugga.

Coca-Cola Collection by OPI kommer ut i butik i mitten på juni. Den läskande kollektionen som går under namnet Icons of Happiness kommer då att finnas hos de som vanligtvis säljer OPI, Kicks, Åhléns, salonger, nätbutiker och parfymerier. Pris 150kr styck.