Taggar

, ,

Apoliva Brun utan sol kom i ett utskick för några veckor sedan. Det var brist på sol, molningt och lite halvsvalt så jag längtade efter sommar och solkyssta ben. Sagt och gjort! Här är produkten som väckte intresset för att testa och jämföra olika BUS-produkter, vilka de är ser du i det här inlägget! Apoliva brun utan sol är den första av kroppsprodukterna, jämförelse kommer i senare inlägg med andra produkter.

Apoliva brun utan sol

Apoliva brun utan sol

Apoliva brun utan sol från Apoteket är en mousse för kroppen. Flaskan innehåller 150ml och kostar 99kr i butik eller online.

Moussen är lätt och fluffig i konsistensen och smälter fort mot huden. Den blir lätt att applicera, går in i huden och blir inte klistrig. Apoliva brun utan sol är lätt parfymerad, men det är knappt jag känner doften alls, samt att den inte heller får den typiska härskna doften som BUS ibland kan få.

Jag använde denna BUS i fyra dagar (fyra appliceringar) och den har en gradvis och ganska långsam utveckling av färgen. Det är en fördel om du har gott om tid och kanske inte vet hur mörk BUS-effekt du vill ha, men inte lika bra om du vill ha solkysst hud till festen ikväll.

Apoliva brun utan sol - mousse-fluff!

Apoliva brun utan sol – mousse-fluff!

Generellt är jag ganska nöjd med produkten. Den långsamma färgutvecklingen passar mig bra och att jag kan underhålla den med skrubb och bodylotion. Det blir en klädsam nyans av ljus gyllenbrun BUS.

Köpa? Det tycker jag!