Taggar

Svenska märket Vision Haircare.

Svenska märket Vision Haircare.

Nu har jag fått hem fem produkter ifrån det svenska hårdvårdmärket Vision Haircare. På bilden ser ni schampo, balsam/mask, styling creme, värmeskydd och saltvattenspray. Fem produkter som jag definitivt kommer sätta på prov med mitt långa tjocka hår.

Moisturizing schampoo: fuktighetsbevarande schampo för behandlat hår, 250ml.
Smoothing Masque: balsam/mask med nattljusblomma, 150ml.
Smooth Creaminal: återuppbyggande stylingcreme med keratin, 150ml. (doftar ljuuuuuvligt!)
Pre-heat Glaze: en lotion som ger både värme- och UV-skydd, 300ml.
Ruff: saltvattenspray som ger håret lite vind-sol-beach-burrig textur, 250ml.

Vision Haircare är skapat efter det svenska klimatet, med enkla namn som direkt beskriver produkter och till överkomliga priser. Produkterna ska vara vårdande och innehåller bl.a UV-skydd, keratin och nattljusblomma.

Allt åker in i badrummet och så testar jag mig genom det helt enkelt och så hörs vi igen!