Taggar

, ,

Det är sällan som jag är nöjd med bara tre produkter. Åldern tar ut sin rätt och visar lite synder man begått i ungdomens dagar och ojämn hudton är ett faktum. Men just idag kändes detta väldigt okej. Lite foudnation för att lätt jämna till hudtonen och ge helt gudomlig lyster, ett rouge som jag är head over heels förälskad i och gloss.

Jag får be om ursäkt för den trötta uppsynen (vad är det som kliar i ögonen?!) och att bryn och fransar inte är markerade. Men vet ni, jag ska hänga hemma i huset hela dagen, och då spelar det ingen roll.

De produkter jag har använt är:

— Priori Coffeeberry Perfecting Foundation i nyansen 1. Den här hade jag nästan glömt bort! Hur är det ens möjligt, som jag har hyllat och älskat detta mineralpuder. Huden får en lätt/medium täckning och fantastisk lyster. Jag har applicerat med RealTechniques Powder Brush.
— Pürminerals Châteu Cheeks Powder Blush i färgen Kinky. Denna rouge ser ut som rosa guld på huden och ger en frisk och fräsch look med skimrande guld. Vill bada i den här nyansen! Rougen är applicerad med RealTechniques Blush Brush.
— På läpparna har jag valt ett av den nya glossen från Lumene, nämligen Wild Rose Pearl Lipgloss och kulören heter Light.

Sommarmakeup med lätt foundation, rouge och gloss!

Sommarmakeup med lätt foundation, rouge och gloss!

Sommarmakeup med lätt foundation, rouge och gloss!

Sommarmakeup med lätt foundation, rouge och gloss!

Sommarmakeup med lätt foundation, rouge och gloss!

Sommarmakeup med lätt foundation, rouge och gloss!