Taggar

, , ,

Koreansk hudvård är verkligen på frammarsch och jag tycker det är spännande att det även hittar till lilla Sverige. Från det koreanska märket Whamisa har jag fått hem tre ansiktsmasker. Förpackningarna innehåller ett ark indränkt i mysiga nyttigheter som aloe vera, frukter, tomat och en hel del annat som huden kommer att älska.

Ansiktsmaskerna är ekologiska och tillverkade utan bl.a. färgämnen, konserveringsmedel, parfym eller mineralolja. De har nyligen fått utmärkelsen ecoCert och det tycker jag bådar gott för innehållet.

Whamisa - koreansk ecocertifierad hudvård.

Whamisa – koreansk ecocertifierad hudvård.

Om ni inte hinner vänta på att jag ska testa och recensera kan ni kika in hos Fröken Rosa som testat maskerna och vill ni köpa dem så finns Whamisa hos Grön Gåva och kostar 49kr styck. Just nu finns endast maskerna i Sverige men jag hoppas att märket snart kan utökas.