Taggar

, , ,

För ett par veckor sedan kände jag mig shoppingsugen. Egentligen behövde jag inget i skönhetsväg, men den senaste tidens vattkoppor på barnen gjorde att jag ville belöna mig själv lite. Ja, vattkoppor är jobbigt för både drabbad och anhörig.

Dior Addict Fliod Lipstick - 754 Pandore

Dior Addict Fliod Lipstick – 754 Pandore

Jag frågade flödet på Twitter om vad jag skulle köpa och skönhetsgudinnan Beleza-Tina svarade Dior Addict Fluid Lipstick och tipsade om färgen Pandore.

Så rätt Tina hade! Färgen passar mig perfekt, Dior Addict Fluid Lipstick är som en dröm att svepa över läpparna och hållbarheten är någonstans mellan fantastisk och magisk. Visst nöts färgen av, men den mer mattas ner och blir inte en hiskeligt ful rand i läppkonturen.

Tack vare lite rabatt och bonuscheck på Kicks så betalade jag inte fullpris vilket skulle vara 370kr. Jag kan på rak arm säga att det är i lyxklassen för vad jag äger till läpparna och skulle gärna ha fler. Men jag tror att jag måste ha ett jobb först!

Dior Addict Fliod Lipstick - 754 Pandore

Dior Addict Fliod Lipstick – 754 Pandore (ja, ni borde prova en skrällig färg, man blir båda glad och tokig av det!)

Vad tycker ni? Gillar ni färgen? Har ni provat Dior Addict Fluid Lipstick?

PS Ni vet väl att Kicks ger 15% sommarrabatt till sina medlemmar just nu? Missa inte det!