Taggar

, , , , , , , ,

Ja, jag har inte hunnit med helt enkelt! Här får ni istället en fin hög med produkter som jag verkligen gillat under maj och juni, håll till godo! Nästa månad är jag förhoppningsvis back on track som vanligt igen!

Fyra favoriter: maj + juni 2014

Fyra favoriter: maj + juni 2014

Från vänster:

– CND Cuticle Eraser, bästa produkten för att milt och effektivt avlägsna torra nagelband som följer nageln när den växer ut.
– James Read Sleep Mask Tan (face) är den här sommarens stora favorit när det gäller brun-utan-sol för ansiktet. Läs min recension här!
– Real Techniques Expert Face Brush har jag främst använt till flytande foundation och den är SÅ BRA! Arbetas lätt över ansiktet, ger bra täckning, ren magi. Denna måste du köpa!
– Nimue Cleansing Gel är en gammal favorit, ränderna går aldrig ur liksom, och den är i princip en stapelvara. Det smyger sig in andra rengöringar ibland, men inget håller måttet. Nimue (the winner) takes it all!
– Sensai Cellular Protective Cream för ansiktet är the cream. I sommar har jag än så länge inte direkt använt något annat än denna på dagen. Den är vårdande, återfuktande och har högt SPF. Min recension hittar du här!
– M Picaut Exfoliating Peel Mask var en vinnare innan jag ens tagit av korken. Av alla recension att döma borde denna peeling vara självklar hos oss alla. Jag håller med, mild peeling med korn masseras ett par minuter innan man låter den ligga kvar cirka 10 minuter för extra glow!
– Dior Addict Fluid Lipstick i knalliga nyansen Pandore blev kärlek vid första ögonskast. Mjuk formula som är lättapplicerad med filtspetsen och som känns mumsmums på läpparna. Jag har visat Pandore i det här inlägget med pussmunswatch!
– Pürminerals Châteu Cheeks Powder Blush i nyansen Kinky är rosaguldig med mycket gyllene skimmer och används både på kindben och ögonlock. Riktigt fin och fräsch färg som piffar till din look! Kika in här och se när jag visade den!

Alla länkar i det här inlägget leder till andra inlägg inom min blogg!