Taggar

, ,

Cicamed Body Tangerine Vanilla

Cicamed Body Tangerine Vanilla

För en liten tid sedan lanserade Cicamed sin bodylotion Cicamed Body Tangerine Vanilla. Jag blev direkt nyfiken på den! Jag är generellt en person som är dålig på att smörja in mig, men kände direkt när jag såg den på bild att jag kommer gilla den! Min magkänsla har sällan fel, och mycket riktigt!

För ett par veckor sedan fick jag hem ett prov på Cicamed Body Tangerine Vanilla och det krävdes ett litet sniff och test på en arm för att bli övertygad.

Jag har nu använt Cicamed Body Tangerine Vanilla som innehåller ekologisk kokosolja som utan problem går in i huden utan att kännas smetig, även ekologisk sheasmör och kakasmör hjälper huden att hitta sin fuktbalans igen. Tillsammans med aloe vera, vitamin E, mandarin (tangerine) och vanilj är denna bodylotion en upplevelse för både hud och doftsinne.

Huden känns len, smidig, mjuk, återfuktad och doftar alldeles underbart i en fin balans mellan mandarin och vanilj.

Cicamed Body Tangerine Vanilla kostar 200kr och innehåller 210ml i pumpflaska. (älskar pumpflaska till kroppsprodukter!)