Etiketter

, , , ,

I kvällens finalmatch mellan Tyskland och Argentina är det kanske inte jättesvårt att räkna ut vem jag håller på? Just det, Tyskland! Det tyska laget har imponerat från första match i detta VM och efter den fullständiga krossen av det chockade brasilianska laget är de mer än värda både finalplats och ett guld. Och guld är det jag hoppas på?

Har ni följt VM? Jag följer gärna VM och OS, både sommar- och vintersporter, men är inte så engagerad i sport annars. Men just dessa stora evenemang är speciella. Ni är kanske glada att VM är över? 😉

Cheering for Germany!

Cheering for Germany!

Ni förstår, kraftfull och färggrann makeup är inte min grej, men det är kul att bara låta penslarna måla ibland.

Svart: The Body Shop Smoky 2 in 1 Gel Liner (ny produkt som släpps 24/7)
Röd: Pürminerals Chäteu Kisses Lipstick Starlet
Orange: The Body Shop Colour Crush Be My Valentine

Jag saknar bra röd och gul ögonskugga i min arsenal och fick improvisera med rött läppstift och skuggan Be My Valentine toppad med lite guld från The Body Shop Shimmer Cube-paletten nummer 30.

