Jag är inte den som hänger på rea och kastar mig ut bland folk och fä för att slåss bland hyllorna. Istället valde jag att i lugn och ro shoppa via The Body Shops webbshop för första gången. Jag har haft login till sidan tidigare men att återfå sitt lösenord var klurigare än jag trodde och fick ha hjälp av supporten, (det har dessutom hänt en gång tidigare), jag gissar ändå på att det är handhavandefel. Jag är ju inte känd för att vara varken tålmodig eller teknisk!😉

The Body Shop Shower Gel 750ml

The Body Shop Shower Gel 750ml

I alla fall, det som lockade var shower gel i bigsize! Det går ju åt en del i familjen och det brukar bli min uppgift att se till att de alla doftar gott. Jag valde friska Satsuma och något mer diskreta Olive. Som bigsize kommer de i pumpflaska om 750ml och jag hoppas att det ska räcka ett tag. Priset under rean var 115kr styck och om jag minns rätt var det halva priset!

Fyndande ni något under The Body Shops rea?