Etiketter

, , , , , , ,

ghd Curve

ghd Curve

Den första oktober lanseras ghd Curve (hallå, födelsedagspresent till mig?!) som är fyra nya locktänger och wands för att ge håret glansfulla lockar och volym. ghd är kanske mer kända för sina fantastiska plattänger, men nu ska håret lockas!

I onsdags missade jag ett inspirerade hårevent med ghd. Jag om någon skulle såklart behöva nya idéer och inspiration när det gäller hår, men ibland går det inte att lösa helt enkelt.

Jag är trots min ålder en fullkomlig rookie när det gäller hårstyling. Att föna liv i mitt hår, att platta det eller locka tar evigheter, om jag ens orkar. Håret är långt och jättetjockt, och jag har inget tålamod. Jag letar såklart efter enkla verktyg som kan inspirera mig att lära mig styla håret.

ghd Curve som lanseras nu lägger fokus på enkla verktyg och hållbara lockar. Hemligheten lär vara en unik tri-zone teknologi i värmeelementen. Sensorer i locktängerna ska ge en konstant värme på 185 grader som är en optimal temperatur vid hårstyling.

ghd Curve 1599kr per locktång.

ghd Curve 1599kr per locktång.

ghd Curve Classic Curl Tong

ghd Curve Classic Curl Tong – en locktång i medium storlek (26mm) som ska skapa enhetliga lockar i hela håret och ge voluminös look.

ghd Curve Sorf Curl Tong

ghd Curve Sorf Curl Tong – en större locktång (32mm) som skapar stora voluminöst fall med stora lockar i långt hår.

ghd Curve Curl Wand

ghd Curve Curl Wand – konformad locktång som skapar råa lockar som ger ”en dag på stranden”-look.

ghd Curve Classic Wave Wand

ghd Curve Classic Wave Wand – ovalformad locktång som formar glamourösa lockar och liv i långt hår.

ghd Curve kommer att finnas hos salonger och ghdhair.com/se från 1 oktober och kostar 1599kr per locktång.

