Etiketter

, , ,

Christmas 2014: Gwen Stefan for OPI

Christmas 2014: Gwen Stefan for OPI

Äntligen kom julkollektionen från OPI. Julen är såklart magisk även utan nagellack, men det piffar verkligen upp. Efter OPI:s tidigare framgång med en Gwen Stefani-kollektion frontar nu denna ikon årets julkollektion.

Jag är ju nöjd! För mig är Gwen Stefani en förebild för kaxiga kvinnor; stark, cool, snygg och vacker.

Kollektionen bjuder på en hel del spännande nyanser och det finns ett par skimmer-näst-intill-metallic, krämlack och skimmer samt fyra top coats med glitter och olika flakes.

Färgmässigt ser kollektionen ganska jämn ut men ändå intressant. Det finns såklart ett par röda nyanser som jag knappt kan se skillnad på, inte ens när jag håller dem framför mig och det är lite trist. Jag är otroligt glad över den mörkt skogsgröna Christmas gone plaid och glittriga top coat Comet in the sky som bjuder på flerfärgade stora och små paljetter.

Jag kommer presentera lacken närmare i mindre inlägg framöver, finns det något lack som ni fastnar för? Längre ner i inlägget visar jag två lack som jag provade igår kväll och fotograferade nu på förmiddagen.

Christmas 2014: Gwen Stefan for OPI

Christmas 2014: Gwen Stefan for OPI

Christmas 2014: Gwen Stefan for OPI

Christmas 2014: Gwen Stefan for OPI

Christmas 2014: Gwen Stefan for OPI

Christmas 2014: Gwen Stefan for OPI

Christmas 2014: Gwen Stefan for OPI

Christmas 2014: Gwen Stefan for OPI

First class desires

First class desires

Red fingers & mistletoes

Red fingers & mistletoes

Gwen Stefani for OPI finns i butik från vecka 46 och kostar 155kr styck.

 

