Taggar

, ,

Fine Vermillion från CND Vinylux Modern Folklore är egentligen inte min färg alls. Jag har jättesvårt för orange/tegel/eld, men samtidigt dras jag åt den fantastiska glöden i just det här lacket.

Nu börjar min utväxt till gelnaglarna bli lite lång så ni får ha tålamod med att se den ett tag till. Jag har även glitter i min UV-gelé och på vissa naglar syns den igenom. Det är inte som stör mig, det är effektfullt tillsammans med skimret i Fine Vermillion. Jag har tre lager på dessa bilder, samt ett lager Weekly Top Coat.

CND Vinylux Modern Folklore - Fine Vermillion

CND Vinylux Modern Folklore – Fine Vermillion

CND Vinylux Modern Folklore - Fine Vermillion

CND Vinylux Modern Folklore – Fine Vermillion

CND Vinylux Modern Folklore - Fine Vermillion

CND Vinylux Modern Folklore – Fine Vermillion

CND Vinylux Modern Folklore - Fine Vermillion

CND Vinylux Modern Folklore – Fine Vermillion

CND Vinylux Modern Folklore - Fine Vermillion

CND Vinylux Modern Folklore – Fine Vermillion

Pris cirka 139kr per flaska.