Taggar

, , , , ,

Det här är knappast något ni kommer se mig gå runt med på stan eller åka till skolan med. Men ibland sitter jag bland mig skönhetspryttlar och får en ingivelse; DEN kombon måste jag testa! Och då kan det hända att det ser ut så här!

Sparkly purple metallic lips from MAC and Make Up Store

Sparkly purple metallic lips from MAC and Make Up Store

Sparkly purple metallic lips from MAC and Make Up Store

Sparkly purple metallic lips from MAC and Make Up Store

Sparkly purple metallic lips from MAC and Make Up Store

Sparkly purple metallic lips from MAC and Make Up Store

På bilden har jag använt MAC Pearlglide intense eyeliner Designer Purple som läppenna. Den är lätt att arbeta med (även på ögonen) och är mörkt lilametallic. Ovanpå pennan har jag duttat och fixerat med Make Up Store Microshadow i nyansen Watt (från kollektionen Scream nu i september 2014). Den är mörkt skimrig lila med glittrig turkos. How I love this one!

Men som sagt. Jag tvättar av det igen för så modig är jag inte att jag traskar runt på byns gator med lilametallic läppar.