Taggar

, , , ,

Här är något vi inte ser så ofta på mina naglar, nämlen ljusa nagellack. Och ändå är det så grymt snyggt! Jag har bara så svårt att se det framför mig innan jag målar med det och därför har det blivit liggandes i lådan. Such a shame!

Coca-Coca Collection by OPI släpptes i början av sommaren och har många riktigt fina lack, några av dem har jag visat här på bloggen innan. Just detta You’re so vain-illa som ska representera vaniljsmaken i Coca-Cola blir lite streakigt på nageln, men med det tredje lagret tycker jag nog att jag fick rätt på det. Glansen ni ser på bilderna står lacket för helt själv, jag har inget topplack. Däremot är det ett lack som avslöjar minsta ojämnhet i nageln och skarven på mina gelénaglar är tämligen framträdande.

You're so vain-illa from the Coca-Cola Collection by OPI

You’re so vain-illa from the Coca-Cola Collection by OPI

You're so vain-illa from the Coca-Cola Collection by OPI

You’re so vain-illa from the Coca-Cola Collection by OPI