Taggar

, , , ,

bareMinerals marvelous MOXIE - Thrilled.

bareMinerals marvelous MOXIE – Thrilled.

Nu i oktober släpps bareMinerals marvelous MOXIE lipliner, ett komplement till deras redan fabulösa läppglans och läppstift med samma marvelous namn. Läppennorna kommer i åtta färger och beskrivs som krämiga och ska inte torka ut läpparna.

Jag har fått hem bareMinerals marvelous MOXIE i nyansen Thrilled, en ganska så intetsägande färg och jag känner mig kanske inte direkt Thrilled när jag använder den. Däremot är den helt perfekt för att jämna till läppkonturen och få en jämn snygg färg på läpparna. Och som bas de dagar jag bara tar lite läppglans i någon annan intetsägande färg så förbättrar pennan dess utseende och hållbarhet.

bareMinerals marvelous MOXIE - Thrilled.

bareMinerals marvelous MOXIE – Thrilled. (solljus och mitt nyfärgade lila hår!)

bareMinerals marvelous MOXIE - Thrilled.

bareMinerals marvelous MOXIE – Thrilled. (dagsljus men skugga)

Om jag använder den ensamt tycker jag ändå att pennan upplevs lite torr på läpparna, och avslöjar även tidigare fnasighet.

Oavsett vill jag ändå ta en närmare titt på fler färger när de släpps nu i oktober! Priset är 215kr per penna och kommer finnas hos sedvanliga återförsäljare av bareMinerals.