Taggar

, , , , , ,

Idag fyller jag hela 37 år!

Det tycker jag vi ska fira ordentligt! Dessutom fyllde bloggen 3 år i våras och jag kan inte minnas att vi firade det, eller hur?

TÄVLING! Vinn hela paketet från CND Vinylux! (värde 900kr)

TÄVLING! Vinn hela paketet från CND Vinylux! (värde 900kr)

Därför tävlar jag nu ut detta enormt stora och fina paket från CND. Några av er kanske känner igen dem? Det är så att jag råkat få dubbelt utskick och vill gärna dela med mig.

CND Vinylux är nagellack som ska hålla upp till sju dagar, baslack än integrerat i själva kulören och det hela toppas med Weekly Top Coat. I paketet finns också en effektiv remover som förbereder nageln för lacket, samt en Special Edition SolarOil som kärlek till naglarna.

Paketets värde är cirka 900kr.

Tävlingen hålls på bloggens Facebooksida, så klicka in där nu direkt!

Stort lycka till!