Taggar

,

Förra veckan var det dags att fixa till naglarna igen. Det hade växt ut ganska mycket, blivit alltför långa att hantera. De blev tyvärr så långa att jag förra lördagen klippte (!!!) ner dem en halv centimeter och filade lite för att de inte skulle vara vassa i kanterna.

Rosa gelénaglar med guldfolie

Rosa gelénaglar med guldfolie

Men nu äntligen är de tjusiga igen. Den här gången ville jag ha något fräscht och enkelt, inspirationen till dessa naglar hittade jag hos Stylish Eve på Facebook och tog helt enkelt med bilden Malin som gör mina naglar.

Det visade sig dessutom att mina naglar växt såpas mycket att jag har väldigt lite kvar av tippen nu. De växer alltså! Vilket jag nästan tvivlat på emellanåt.

Den här längden passar mig perfekt just nu. Jag har massor av arbete i skolan som ska hamras in på dator, prov som ska skrivas och snoriga ungar. De längre naglar var ascoola, snygga och blingiga, men passar inte just nu. Den tiden kommer också!

Ni hittar förresten ”min” nageltjej på Instagram, hennes konto heter DIAMOND_NAILS_BYMALIN Hon finns i Ödåkra utanför Helsingborg.

Rosa gelénaglar med guldfolie

Rosa gelénaglar med guldfolie

Rosa gelénaglar med guldfolie

Rosa gelénaglar med guldfolie

Rosa gelénaglar med guldfolie

Rosa gelénaglar med guldfolie