Blogging!

Blogging!

Under veckan som gått har dessa fem inlägg varit populära i bloggen. Kanske har du missat något av dem innan och vill läsa ikapp lite en regnig söndag, då listar jag dem här åt dig!

1. Inlägget när jag börjar testa Swiss Clinic Skin Roller har varit populärt sedan i maj när det publicerades. Någon mer som testat? Jag kommer med en recension under hösten eftersom jag pausade med behandling under sommaren.

2. I början av veckan skrev jag om det uppdaterade fransserumet Xlash och en mascara från dem, inlägget har varit väldigt populärt, också tack vare Fröken Rosas länk till mig. Tack snygging!

3. Min recension om produkter från Filorga ligger nästan alltid i toppskiktet bland mina mest lästa inlägg. Det här är produkter som är väl värda att testa och ni hittar dem hos Kicks. De är överkomliga i pris och är riktiga fuktbomber med effektiva ingredienser.

4. Ni är nog många som är nyfikna på OPI:s fina julkollektion i år. Samarbetet med stilikonen Gwen Stefani blev snabbt ett välbesökt inlägg och det uppskattar jag verkligen! En del inlägg är korta och snabba, andra inlägg som julkollektionen, tar mycket mer tid, fotografering, lackning och redigera bilder. Då blir man extra glad att de uppskattas!

5. Sista inlägget att nämnas idag är Anastasia Dipbrow Pomade. Om ni är ute efter en pålitlig och mångsidig brynprodukt så föreslår jag just denna. Den går att måla på huden, ge brynen färg och skapa skarpa linjer samt sudda ut. Helt och hållet optimal!

Tack till er som läser in blogg, delar inlägg och kommenterar inläggen, det betyder jättemycket!

Skön söndag till er!