Taggar

, , , ,

Liquid Soap hos Apotek Hjärtat

Liquid Soap hos Apotek Hjärtat

I början av oktober kom dessa fyra härliga handtvålar ut i butik hos Apotek Hjärtat. Några veckor efter jag skrev inlägget om dem kom det även ett paket med prover på alla fyra dofterna. Den jag var mest nyfiken på var Black Cherry som skulle ha doft av kryddor och vanilj, en typisk höst- och juldoft.

Nu är alla dofterna väldigt trevliga men de är samtidigt väldigt milda. Kanske håller jag på att bli förkyld, för jag hade väntat mig kraftigare dofter. Visst är Black Cherry fortfarande trevlig att tvätta händerna i, men den doft som mer går till sinnet är Bloomy Lavender. Ja, jag älskar ju lavendel! Den avslutas också av en svag hint av mint, mycket harmonisk och samtidigt fräsch.

Ni tänker väl på att hålla god handhygien nu (och alltid givetvis!) när alla förkylningar och vinterkräksjukor går?

Har du hunnit kika närmare på handtvålarna hos Apotek Hjärtat? Den innehåller 300ml och kostar 69kr.

Produktprover utskickade för påseende kan inte påverka recension, åsikt eller test