Etiketter

, , , , , , , , ,

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/1a0/23301123/files/2014/12/img_7679.jpg
Jag ska ärligt erkänna att jag lät denna stå långe innan jag började använda den. Anledningen är att jag fick ett antiklimax när proverna kom för jag gillade inte alls doften och blev väldigt besviken.
Något jag däremot har svårt att hålla mig från länge är just riviga skrubbar och denna är en stark VINNARE! Jag är fortfarande lite avig mot doften men den lägger sig rätt fort.

Men skrubben alltså! River av döda hudceller utan att flå huden samtidigt som den ökar blodcirkulationen. Det allra bästa är att kornen inte smälter (som socker eller salt gör) vilket gör att du kan skrubba hur länge du vill, och skulle skrubbasen torka kan man tillsätta lite vatten och fortsätta skrubba.

Huden blir underbart mjukt, len och känns återfuktad. Doften efter dusch är minimal.

Nu har jag tagit slut på denna och längtar till nästa serie från The Body Shop, nämligen Smoky Poppy. Serien verkar chic och tjusig att ställa fram som dekoration och edgy och nytänkande med handplockad vallmo från Ankara i Turkiet och kryddig doft. Jag längtar!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/1a0/23301123/files/2014/12/img_7684.png

