I år firar vi hemma med barnen som vi brukar göra. Däremot får vi sällskap av Malena, min syster, och min kusin Jenny med sonen Lucas. Blir lajbans med barnen i huset!
Vi håller en enkel meny med dumplings till förrät, fläskfilé och hasselbackspotatis (NÄR gjorde ni det senast?!) och whiskeysås. Barnvänlig meny avslutas med marängsviss. Jag har förberett lite men vi hjälps åt när gästerna kommer. Barnen kan leka en stund medan vi fixar mat och makeup😉

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/1a0/23301123/files/2014/12/img_7703.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/1a0/23301123/files/2014/12/img_7709.jpg
Nyårskvällens manikyr går i sobert blågrå från Kure Bazaar som heter Hipster och sedan har jag toppat halva nageln med fantastiska snöglittret Snow globetrotter från OPI.

Som ni ser är det stora färgskillnader i blixt respektive utan blixt. Jag uppfattar dock inte lacket så lila som i blixtbilden.

Jag hoppas att ni får en bra kväll. Tänk på att nyårsafton egentligen är som vilken kväll som helst med ett litet avstamp från det vi lämnar bakom mot det nya vi välkomnar.

Stor kram till er och GOTT NYTT ÅR!