Taggar

, , , , , ,

Hur har ni det på andra sidan nyårsstrecket? Mitt flöde på Instagram översvämmas av nyttiga smoothies och gröna juicer, träningstips och #beach2015.

Orkar vi ett år till hälsohysterins spår?

Jag kommer ta det soft. Jag är extremt dålig på att hålla mig till en strikt kost som jag tröttnar på och blir helt oinspirerad av. Träning ger mig ångest och jag hittar inget sätt att råda bot på min gymskräck.

För mig är mat otroligt viktigt, inte bara som näringskälla för att överleva, utan för att mat är roligt! Att planera mat, laga mat, samlas med familj och vänner och äta gott. 2014 bjöd på flera jätteroliga ”temakvällar” men goda vänner då vi lagade mat tillsammans. Mat är såklart socialt, I like it. Jag vill inte begränsa min kost med förbud, jag har bestämt mig.

När det gäller träning så äger jag faktiskt ett gymkort! Minsann, jag vet till och med hur det funkar och var gymet ligger men det har inte hjälpt. Alls. Jag ska försöka öka min vardagsmotion istället, för att må bättre helt enkelt!

Och inom skönhet: jag hoppas på en AHA!-upplevelse i år! Något nytt, innovativt, smart och effektivt. En kioskvältare!

Vad satsar ni på inför 2015?