Taggar

, , ,

Häromdagen landade två nya mascaror här hemma hos mig, ArtDeco All in one panoramic mascara och High definition volume mascara. Jag älskar mascaror från ArtDeco, jag tror aldrig att jag har blivit besviken. Jag skulle kunna gå så långt som och säga att mascaror är deras flaggskepp! För under 200 kronor, vanligtvis 188 kronor för att vara exakt, så får du en mascara som kan konkurrera med vilket märke och prisklass som helst.

ArtDeco All in one panoramic mascara

ArtDeco All in one panoramic mascara

ArtDeco All in one panoramic mascara

ArtDeco All in one panoramic mascara

Givetvis har jag kastat mig över den ena mascaran direkt och jag valde All in one panoramic mascara. Mina annars fisiga fransar fick rejält med lyft, böj som höll hela dagen och volym. Helt utan att kladda, smula, strössla eller se ”kletigt volymigt” ut som det ibland kan göra med just volymmascaror.

Just ArtDeco All in one panoramic mascara har en ganska jämnt kraftig borste och strån som sitter tätt. Den fångar upp alla små fina fransar, ger dem rejält med färg men utan att klibba ihop. Som magi på fransar! Mascaran har en patenterad ”spider technology” och på tippen av varje mjukt och flexibelt strå sitter en liten pärla som ska hjälpa och förbättra applicering.

Om det är just pärlan som är hemligheten vet jag inte, men mascaran är asgrym.

Jag får be om ursäkt för bildernas kvalitet och färg, de är tagna med mobilen. Jag ska dra fram systemkameran en dag och ge er nya bilder!