Taggar

, , ,

Mitt inlägg med årets favoritprodukter verkar ta lite tid. Jag har hittat mycket jag gillade under 2014 och får helt enkelt sortera bort några för att presentera guldkornen för er!

Under tiden tänkte jag visa de inlägg som ni läst mest under 2014!

  1. Testar: Swiss Clinic Skin Roller – inlägget introducerar mig och er i hemmabehandlingen med en rulle försedd med nålar.
  2. Recension: hudvård från Filorga – fuktboostprodukterna som har bra effekt, finns både hos Kicks och en del kliniker.
  3. Recension: MaxFactor Face Finity All Day Primer – en asgrym primer!
  4. Glossybox januari 2014 – den praktiska boxen där jag upptäckte Restylane som hudvård och en riktigt bra tandkräm från Oral-B som vi fortfarande köper. Detta blev dock min sista box från dem.
  5. Recension: Isadora Gel Nail Lacquer – ett nytt nagellack från Isadora som skulle hålla upp till en vecka. Mitt höll en dag.
  6. Christmas 2014: Lyxig julkalender från Babor! – för att vara publicerat så sent på året har inlägget om Babors lyxiga julkalender verkligen klättrat snabbt. Inte alls konstigt, många är nyfikna på de 24 überlyxiga ampullerna som finns i!
  7. Skincare by Malin R – sidan som handlar om mig! Tack för att ni tar er tid att läsa om mig, Malin, som står bakom bloggen!
  8. Pressutskick: L’Oréal Nutri Gold Extraordinary Oil – inlägget om L’Oréals olja publicerades redan i oktober 2013 men hänger fortfarande med.
  9. Tävling: IDUN Minerals Julkit ”Silfr” – tävlingar är alltid populära! Måste komma ihåg att dra igång ett par under 2015 också.
  10. Hudvård: Filorga på Kicks – Filorga igen! Välförtjänt, ni borde prova deras produkter. Jag har fyra produkter till här hemma som jag ska testa och recensera, hoppas att jag i alla fall hinner presentera dem för er under januari.

Populära sökord som leder till bloggen är:

  1. filorga
  2. swiss skin roller
  3. apoliva bb cream
  4. lashfood test
  5. glossybox januari 2014
  6. nimue barrier
  7. garnier optical blur
  8. opi nordic collection (med världslanseringen av kollektionen i vackra Spegelsalen på Grand Hotel i Stockholm!)
  9. glutenfri kladdkaka (troligt otippat, men jag har faktiskt ett recept på det!)
  10. diamantslipning ansikte

Ett stort tack för 2014 och jag hoppas att ni hänger kvar under 2015. Har ni tips eller önskemål på något särskilt är det bara att hojta till!