Etiketter

, , , ,

Nu på eftermiddagen sken solen en stund i Skåne! Har den tittat fram hos er också? Som skönhetsbloggare försöker man få så mycket som möjligt gjort under dessa få minuter. Jag har fått ta eftermiddagen ledigt för jag ska till läkaren med min ena son och är nu hemma om för att lämna/hämta grejer och äta en snabb lunch innan det bär iväg igen.

Givetvis var jag tvungen att stå i fönstret ett par minuter, känna strålarna från den annars så frånvarande solen och drömma om våren, som förhoppningsvis kommer även i år!

En vinterdag med solljus!

En vinterdag med solljus!

En vinterdag med solljus!

En vinterdag med solljus!

Dagen till ära firar jag med rosa läppstiftet 900 Pink Pop från Maybelline, tack Isabella!

Ja, det är yngsta sonens tapet ni ser i bakgrunden! 😉

 

