Etiketter

, , ,

Detta alldeles magiska rouge vann jag i en tävling på Instagram. Det var salongen Qvi Si som tävlade ut ett rouge och jag kunde bara inte motstå frestelsen att kanske äga en så vacker tingest.

Jag har egentligen inte så mycket information om märket by Terry mer än att det skapades av Terry de Gunzburg och kallas ”the genius of makeup”. Hon har tidigare arbetat hos Yves Saint Laurent och ska ha uppfunnit ikonprodukten Touch Éclat för YSL.

Märket by Terry startades 1998 och kom till Sverige 2013 och finns på exklusivt utvalda butiker och salonger.

Eftersom jag inte har mer info tittar vi på bilderna nu, okej?

by Terry Terrybly Densiliss Youthful Radiance Powder Blush

by Terry Terrybly Densiliss Youthful Radiance Powder Blush

Jag vet att det syns träd i den vackra dosan, jag har stått ute i tre minusgrader för att kunna fotografera produkter i någorlunda dagsljus!

by Terry Terrybly Densiliss Youthful Radiance Powder Blush

by Terry Terrybly Densiliss Youthful Radiance Powder Blush

by Terry Terrybly Densiliss Youthful Radiance Powder Blush

by Terry Terrybly Densiliss Youthful Radiance Powder Blush

Det här magiska mönstret i rougekudden får mig att vilja lägga kinden mot och drömma sött!

 

