Taggar

, , , , , , , , , , ,

I år sitter jag för första gången i juryn till Daisy Beauty Awards. Jag sitter i gruppen för Årets aktiva hudvård och ska bedöma fem produkter som kvalificerat sig som finalister. Dessa ska jag betygsätta 1-5 där den sämsta produkten får betyg 1 och den bästa får betyg 5. Jag kan direkt säga att jag har fem otroligt bra produkter och att ens behöva rangordna dem sliter lite i hjärtat. För ingen av dem är en etta i mina ögon.

Finalister i Daisy Beauty Awards "Årets aktiva hudvård"

Finalister i Daisy Beauty Awards ”Årets aktiva hudvård”

Som ni ser har jag tagit mig ut i snön för att fotografera. Lite småkallt måste jag erkänna, men allt för konsten!

Jag presenterar finalisterna från vänster till höger och det är helt utan inbördes ordning. I skrivandes stund (förra veckan) har jag inte heller testat klart alla produkter.

Här har jag alltså bara presenterat produkterna. Detta för att inte avslöja min vinnare helt enkelt. Jag kommer att avge mina röster till Daisy Beauty som sedan räknar och sammanställer betygen. Vinnare i alla kategorier avslöjas i tidningen Daisy Beauty senare i år.