Etiketter

, , , ,

Honey Bronze™ Range

Honey Bronze™ Range

Den 21 april släpper THE BODY SHOP en uppdaterad version av kollektionen Honey Bronze. Nyheterna innebär Tinted Leg Mist, en tonande Face Gel och Highlightning Dome med skimmer som ska ge huden extra lyster.

Produkterna släpps lagom till att vårsolen tittar fram och man längtar lite extra efter en kaffe i solen, en varmare nyans på huden och vårblommor.

Sedan tidigare har jag Shimmering dry oil som återfuktar huden och ger den en fantastisk glöd. Jag har också Bronzing Powder som jag lätt sveper över ansiktets konturer för att rama in och ge ansiktet lite färg. En klar favorit!

Honey Bronze™ NYHETER 2015

  • Honey bronze tinted leg mist är en spray som ska ge huden en naturligt bronzad ton. 245kr.
  • Honey bronze face gel har en lätt semitransparent formula och ger en solkysst matt yta. 195kr.
  • Honey bronze highlighting dome kommer i tre nyanser och är ett krämrouge som ger huden extra glöd och doftar honung.

Jag är verkligen pepp på lite nya produkter i serien och framför allt: det påminner mig om sommaren! Längtar!

 

