Det är bara en enda dag kvar av gråa november. Inatt stormade Gorm förbi och rev upp skog och mark, förstörde hus, båtar och elledningar. Idag är det nästan skrämmande tyst. Det är så november brukar vara. Grått, regnigt och stormigt. 

Jag är egentligen inget fan av kall vinter med snö, men undrar om det ändå inte är bättre än storm och regn?

  
I år har jag kostat på mig en julkalender från Skincity. Det är deras första av detta slag och med tanke på att deras hemsida låg nere när den släpptes gissar jag på att den är populär. Och lär nog dyka upp nästa år igen för som missade det i år. Den kostar 999kr och ska vara proppad med godsaker för ansikte och kropp. Jag är i alla fall extremt nyfiken!

Den andra kommer från Babor, den kom i ett utskick för någon vecka sedan och innehåller 24 glasampuller som ska boosta huden fram till julafton. Ni som följer bloggen vet att jag hade en liknande från Babor förra julen. Det är en otroligt lyxig kur för huden! Priset är lite olika beroende på var du hittar den, men runt 800kr. 

Har du kostat på dig någon kalender i år? (Kanske med choklad eller lakrits om du föredrar det!)

