Ibland känns det som om ”all in” är det enda rätta. Jag som vanligtvis håller mig borta från glitterlack får också mina ryck och letar fram dem. 

Dett inte så att jag inte gillar glitter, jag ÄLSKAR glitter! Men jobbet med att ta bort glitterlack är ibland lite för mycket..

Men nu är det snart jul, mörkt och kallt (eller som på midsommar) ute men med några ljuspunkter som vackra adventsljusstakar, glittergirlanger, god mat och få några extra dagar ledigt med familjen. 

  
Här har jag börjat med två lager av svarta The center of the You-niverse som skimrar vackert som en stjärnhimmel i sig. Jag har dock valt att toppa det hela två gånger med gnistrande In true Stefani fashion som både har silverglitter och små fyrkantiga holografiska glitterflakes. Båda lacken kommer från OPI. 

Som ett litet Luciatåg på naglarna!

  

