Jag har tänkt visa er den fina kollektion som Babor släppte nu inför att alla helger och fester, men ljuset har inte varit det bästa varken för att fotografera produkter eller makeuper. 

  
Jag vill ju så gärna visa er framför allt denna penna som är alldeles underbar att jobba med. Babor Metallic Eye Pen i nyansen Copper Brown. Mjuk och smidig vid applicering och torkar ganska snabbt på ögat, är du snabb hinner du sudda konturerna lite. 

Jag har använt den både som liner längs franslinjen och för att göra snabba sotningar till vardags. Färgen är varmt kopparbrun och den är riktigt fin i solljuset. 

  
Här har jag försökt jaga några få vintersolstrålar för att visa det fina skimret men jag tycker inte att bilden gör färgen rättvisa. 

Har ni några favoritprodukter ni använder nu till vinterns fester?

