Taggar

, , ,

Häromdagen lade COW parfymeri upp en bild på Velour Lovers Lip Colour på sin Facebooksida och kunde bara inte låta bli. Jag surfade rakt in på deras sida och valde två nyanser på må och få och klickade hem dem. Idag hämtade jag ut mitt lilla paket och hittar cerisa Boudoir och koralliga Fantasy. 

  
Jag tycker det är svårt att välja nyanser utifrån bilder på nätet men eftersom jag inte kan köpa Laura Mercier på något annat sätt får jag vackert nöja mig med pressbilder. Att motstå matta läppstift är tydligen inget alternativ!

  
Pigmenteringen är grym och inget för den som är blyg, läppstiften känns bra på läpparna och det blir matt och snyggt utan att se torrt ut. 

Priset är lite i överkant med sina 305kr men om du gillar matta läppstift tror jag inte att de gör dig besviken.