Och det med all rätt! Var har jag tagit vägen?! Det funderar jag också på. 


Imorgon fyller bönan (??) på bilden 39, med andra ord: jag! Ålder bekommer mig alls, jag har haft min beskärda del av ålderskriser men den senaste inträffade när jag fyllde 25. Ett par år sedan bara!

Jag startade inlägget med att undra var jag har tagit vägen. Jag vet faktiskt inte. Kärleken till skönhet har inte minskat och längtan efter att testa, researcha och skriva finns här dagligen. Men inte tiden. 

Vet ni hur det känns när man håller i en ny spännande produkt och direkt börjar formulera meningar i huvudet? Precis så är det. 

Jag finns fortfarande på Instagram, följ mig gärna där: iammalinrosenberg Kontor har mer än skönhet; det är jobb, familj, mat och vin. 

Tills dygnet får fler timmar; på återseende!